E -00.14

Hejsan! Kom hem för en timme sen ungefär.
När jag kom hem till Manlika runt halv 1 så gjorde vi typ ingenting, hon fixade sig och sen gick vi ner på stan och kollade lite, åt på thairesturang och jag åt sushi för första gången haha. Och det va väl helt okej. God mat var det iallafall, älskar thaimat.
Sen gick vi hem till Manlika igen efter någon timme och på vägen hem gick vi in på djurmagasinet och kollade på ormar,ödlor,möss,chinchillor och allt annat haha. Och när Manlika knackade på fönstret åt en orm öppnade den munnen jätte mycket och vi skrattade som jag vet inte vad.

När vi kom hem till henne så fixade vi oss lite sen åkte vi till bjurs och träffade Hugo sen åt vi pizza och chillar runt på korset ,väldigt kul haha.
Sen kom det massa personer vi pratade med. Sen tog jag och Manlika bussen till Falun 21.03, följde med Manlika hem sen gick jag till brandstation där mamma väntade.
Haha jag har skrattat typ hela dagen! Har inte skrattat såhär mycket på länge.
Lägger upp dagens outfit strax.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback