E -12.27


Grattis på namnsdagen mig själv. Det är Emma idag!

Har nyss vaknat efter nästan 18timmars sömn och jäklar va skönt det har varit att få sova ut. Sov ju inte så jätte mycket igår om man säger så. Haha

Men det va grymt kul i Rog där vi va
. När vi kom dit packade vi upp och sen gjorde vi några aktviteter ute och inne. Sen gick jag och ungefär 8st andra ut och skrämde varandra,gick runt i skogen osv. När vi kom in bytte jag om sen pratade vi och åt lite godis. Gjorde massa mer under kvällen men orkar inte skriva. Låg iallafall vaken till 01.30-02.00 och vaknade 07.08 ungefär. Låg vaken till alla andra runt om mig (Mickan,Felix,Isak,Johan,Becci,Matte) vaknade. Sen väntade jag ju såklart på dom andra också.
Vi åt frukost,packade ihop,pratade lite sen åkte vi iväg och gick i skogen,grillade hamburgare och gick tillbaka.. vi kanske ska sova över där i vår ( i spökbyn som det hette ).
Har varit grymt roligt alltså!

Nu ska jag byta om, kanske ut och fota eller gå upp till stallet och rida.. om en stund.
Lägger iallafall upp bilder ikväll från övernattningen.



Kommentarer
Postat av: lindaa

grattishjärtat, <3

2011-11-19 @ 13:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback