E -13.01

Hej! Slutade 11.20 idag och då kom mamma och hämtade mig. Och vi åkte direkt och handlade lite sen åkte vi hem och åt.
Nu ska jag bara ta det lugnt något timme sen åker jag kanske tillbaka till bjurs och hitta på något med några stycken, men får se hur det blir.

Föresten idag på spanskan hade vi hörövning och jag och en till i klassen fick alla rätt på det.. hade inte pluggat eller något så blev helt paff haha. Fick en chokladpeng som ...ja.. haha ;) Rätt stolt över mig själv faktiskt!
Sen på engelskan idag skulle vi skriva ett svar på ett brev, ska prata på fredag. Hoppas jag klarar båda för då blir jag godkänd tror jag.

Men jag ska kolla om det är något bra på tv nu, eller först göra en kopp choklad. Fryser som tusan och har lite ont i huvudet men det är inte så konstigt. För det blåser iskallt ute + att de är väldigt kallt i skolan så man sitter i jacka och fryser ändå så man sitter och spänner sig hela dagarna. Bläää undra på att man blir sjuk hela tiden när det inte finns någon värme i skolan,typ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback