E -15.18

Hej! Sitter och äter lite makaroner och bacon just nu, va så himla hungrig för åt en macka till lunch i skolan. Va ingen god mat idag.
Åkte ju somsagt till sjukhuset, åkte samma buss som Johan för han skulle till tandläkaren.
Va klar efter en halvtimme och då åkte jag med pappa och kollade på våran bil som är på lagning.. kom hem runt halv 3 så va ingen idé att åka tillbaka till skolan.

Är himla sur nu på den/dom ,nu vad det är.. som stjäl i skolan. Va flera styckna av mina kompisar som hade fått mobiler,busskort,plånböcker,pengar,kakburkar klassen säljer osv.
Själv märkte jag idag att mitt busskort och pengar va borta som jag hade i jackan.
Kan ha hänt i tordags för då blev det välidgt mycket stulet på idrottslektionen. Eftersom jag inte åkte buss hem så kollade jag inte i jackan.

Nu ska jag äta upp sen försöka få tag på pappa och kolla när han kommer hem så han kan köra mig till Mickan, för vi ska nämligen på bio ikväll och se Twilight - Breaking Down.
Hör av mig när jag är hemma ikväll, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback