E -16.20

Hejsan, kom alldeles nyss hem från några timmar på stan med mamma!
Åkte dit runt 12 och har hunnit tittat lite. Fick med mig en stickad tröja hem,ansiktsmask,hårinpackning så på söndag blir det lite spakväll innan skolan börjar igen.
Vi har också hämtat lite paket på Tempo för vi har nämligen beställt kläder. Och det var 2tröjor + ett par jeans, får se om jag ska använda jeansen eller hur vi gör.

Iallafall så ska jag väl göra något att äta snart sen kolla på tv ett tag, sen går jag upp till hästarna runt 6 och ger dom hö osv. Blir nämligen hemma själv ikväll eller iallafall några timmar.
Ska försöka fixa några bilder på allt jag köpt så ni får upp det lite senare ikväll.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback