E -16.35

Sorry att jag inte bloggat idag men kan berätta varför.

Vaknade runt 11 och såg att jag hade fått sms från Mickan och det stog att hon va i Sverige nu! SÅ ÄNTLIGEN ÄR SKITUNGEN HEMMA. Sitter och pratar med henne på msn nu, så jävla glad!
Sen åt jag och Alice frukost, för hon va här och då va jag lite barnvakt. Vi kollade på tv och sen gick vi till stallet men hon åkte hem då.
Red lite ,fixade i stallet sen gick jag hem och gjorde mat kycklinggratäng och ris, mumma! Sen tog jag dusch och nu sitter jag här.

Tänkte sminka mig snart och platta håret för ska ner till gbo runt 6 och sälja lite kakor till några släktingar eftersom vi samlar till klassen.
Sen hoppar jag på bussen 18.50 och hänger lite haha.. Manlika ska också med ,kanske Mickan om hon orkar. Vilket jag hoppas för saknar henne så förbannat mycket! Tror vi aldrig har varit utan varandra såhär länge alltså haha ♥ Min syster.
Sen ikväll åker jag och Manlika hem till mig och sover. Och Mickan får gärna göra det också om hon vill. Men nu ska jag börja fixa mig så hörs kanske ikväll/natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback