E -17.15

Hejsan! 1 Advent och regn.. vad är det här ? Åh...
Vi hade ju som sagt gudstjänst idag, efter den drog jag hem och bytte om och gick direkt upp till stallet och red i volten på Hervar. Va hur kul som helst och gick super bra! Galopperade idag också. Mamma va fotograf under tiden så kanske kan visa några bilder senare.

Efter att jag hade ridit så åkte jag och mamma till lager 157 och kika lite. Fick med mig ett par skor hem från Scorett, vilket behövdes för mina tygskor är helt slut och håliga. Sen ska jag inte ha mina uggs jag köpte (förra veckan?) när det är blött ute för då blir dom ju inte att lukta så gott.

Nu ska jag fortsätta ladda in bilder på fb sen äta.
Jag skriver senare och lägger in bilder på mina skor om några minuter!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback