E -18.04

Kom hem halv 5 och har bara tagit det lugnt.
Vi slutatde 12.20 idag för vi hade ingen hk.. men vi fick kolla på en film i 20min så vi missade bussen till gbo med 10min. Så vi väntade till 13.25 sen åkte vi hem till Mickan och drack oboy.
Gick ner till gboskolan halv 3 och kollade på 9ornas låtprojekt, alla va jätte duktiga :) Får se om det blir något nästa år så vi får ''uppträda''. Mickan tog iallafall massa bilder som hon skulle lägga upp.

Nu sitter jag och kollar runt lite och skypar. Väntar på att pappa ska komma hem också för han har nämligen åkt iväg och köpt pizza, mumma. Tjockt alltså menmen..
Jag skriver senare ikväll runt 9 eller något, ha en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback