E -18.13

Sitter här och smuttar lite från min te kopp och har nyss ätit lite kladdkaka. Bakade nämligen en kladdkaka från ett chokladmuffins recept och den vart super god. Den såg bränd ut, men smakade inte bränt alls. Iallafall eftersom det är farsdag så va jag snäll o bakade.
Har nyss kollat på New Moon, den gick på tv så kollade på den för de va ett tag sen jag såg den och ifall jag ska se den nya på bio måste jag ju komma ihåg lite av New Moon.

Nu ska jag dricka upp mitt te, skruva upp musiken,möblera om på mitt rum (vilket inte kommer gå så jätte bra för jag ångrar mig alltid och blir på dåligt humör. Och ändrar tillbaks igen),städa,byta sängkläder om jag orkar osv... men jag skriver senare när jag duschat och är klar med allt.

En riktigt dålig bild på kladdkakan och den va inte så mörk haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback