E -18.31

Kom hem från stallet för cirka en timme sen. Red först Hervar för första gången och det gick kanon bra, skrittade och travade i volten. Sen borstade jag Falki och då gick jag och Ida ut på en liten promenad när jag red honom. Sen gick vi till stallet och myste med hästarna, borstade,mockade osv.

När jag kom hem åt jag lite av min kladdkaka som jag gjorde idag. L-vecka nu så får ju passa på med att vara lite onyttig haha.
Ska snart äta lite tror jag ,så hör av mig senare ikväll.
Kan lägga upp några suddiga och dåliga mobilbilder från i torsdags och fredags sålänge.
Dom 4första är väldigt suddiga och dåliga för jag fick lov att ljusa upp dom.

8a världens bästa klass ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback