E -19.19

Har inte orkat blogga idag, har ändå inte gjort något viktigt att skriva om.
Vaknade 11.00 åt frukost,kolla fb,kollade på tv,gick till stallet sen gjorde jag mat när pappa kom hem runt 5. Sen gick jag upp till stallet igen och gav dom hö.
Kom nyss in och nu sitter jag och poppar musik på högsta volym, så jäkla härligt.
Kvällen blir nog att antingen sitta är och ta det lugnt,kanske prata på skype eller gå ner och lägga mig soffan och ta det lugnt och skönt :)

Skriver senare för nu ska jag kolla bloggar,fb och vara lite social.
Kan inte fatta varför, men jag vet inte hur jag ska göra.
Vill ha dendär känslan igen.
Även om jag mådde skit ibland, så mådde jag så jäkla bra innerstinne.




Kommentarer
Postat av: Linda

emmaälskling , duvet vart jag finns <3

2011-11-03 @ 20:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback