E -19.29

Sitter och lyssnar på musik & smsar lite... av att se ditt namn på displayen gör så jag får en känsla i magen, en underbar känsla.
Kom hem från stallet för ett tag sen, för va upp och gav hästarna hö. Och jag höll på att frysa ihjäl, fyfan va kallt det är ute nu alltså!
Så tänkte träna lite nu för ska försöka komma igång igen sen ta en lång,varm dusch.

Efter skolan följde jag med Mickan hem och vi låg i sängen och pratade i ungefär en timme tror jag, haha. Sen gjorde vi lite kladdkaka men vi åt nog upp halva smeten innan vi ställde in den i ungnen hahaha... god vart den iallafall :) Åkte hem runt 5 och kollade datorn.

Men nu ska jag täna lite så skriver senare ikväll.
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback