E -20.13

Hejsan!
Har nyss tagit en dusch och fräschat till mig. Vilket känns skönt efter en mysig ridtur med världens bästa häst! Han är min lilla nallebjörn ♥
Gick upp till stallet när mamma kom hem och borstade Falki medans mamma fixade lite i stallet. Och medans hon gjorde de red jag ut i byn lite. Och det var så härligt! Har inte ridit på jätte länge känns det som. Och lika snäll var han och mysig såklart, red barbacka.

När jag kom hem (runt halv7) åt jag,kollade på tv sen duschade jag ju.. och det tog typ en timme för mig att duscha idag :) Så jäkla skönt.
Och nu sitter jag och lyssnar på lite musik, ny musik. Och väntar på att några stycken ska logga in på skype så ska vi prata igen haha.

Imorgon åker jag till min söta lilla Manlika, kommer bli hur kul som helst. För har inte träffat henne på säkert en månad om inte mer.
Får se vad vi hittar på men det blir väl något haha ;)
Jag hör av mig senare för nu ska jag kolla lite bloggar medans jag väntar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback