E -21.39


Sitter och fixar naglarna nu, blev en riktigt myskväll det här!
Efter jag skrev de förra inlägget åkte jag med mamma och pappa in till stan och lämnade in våran bil på lagning och kollade på en bil vi kanske ska köpa imorgon eller någondag.
Sen på vägen hem köpte vi med oss pizza och när vi kom hem åt vi,kollade på tv och sen hoppade jag i duschen och hade lite spa.

Nu ska jag måla klart naglarna,lyssna på musik,fixa håret om jag orkar och fortsätta prata med en person på msn. Riktigt bra slut på denna vecka!
Har ingen lust alls för skola imorgon.. men slutar runt 12 för ska in till sjukhuset imorgon och ska vara där 1, så måste ta någon buss runt 12.

Men nu ska jag kolla vidare.
Hörs imorgon ,puss och godnatt!

Hoppas du är frisk imorgon, saknar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback