E -21.45



Sitter och dricker lite te nu. Och myser i min morgonrock, det är ju så jädra kallt. Imorse va det 5.6 minus grader!!! Usch.
Har legat i soffan ända sen jag kom hem från skolan och frusit och sovit (sovit den mesta delen). Släpade mig upp från soffan runt kvart över 7 och stog i duschen en kvart och försökte värma mig lite.
Sen kollade jag på halv 8 hos mig och sen har jag bara legat där och halv sovit.

När jag kom hem från skolan började jag med ett glas c-vitamin och åt några tranbär.. vill verkligen inte bli sjuk, som jag säkerligen har blivit redan. Ont i halsen, täppt i näsan,fryser så händerna är som isbitar och ont i öronen.. men men.. får ta det lite lugnt bara så hoppas jag på att det blir bättre.

Nu ska jag kolla några bloggar & dricka te sen värma min vetekudde och slänga mig i sängen och sova. Blir inte att platta håret idag, för jag är så seg haha....
Godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback