E -21.49

Sitter och pratar i skype just nu och ska strax läsa igenom lite av SOtexten jag ska redovisa imorgon. Kan ju ingenting om man säger så.
Mickan har ju berättat det mesta om dagen så jag orkar inte skriva igen eftersom vi har gjort ungefär samma saker under dagen.
På konfan idag fick vi våra tröjor som det står '' älskad '' på och sen fick vi '' läxa ''. Vi ska läsa 30sidor på 4veckor ur bibeln.. inte så kul men.
Efter konfan drog jag,Saga och Mickan till tempo och köpte kakor och tuggummi. Eftersom det går i konkurs så va det 70% på allt och det va helt tomt där inne förutom lite grejer då.
Ett paket tuggummi kostade 4kr och ett ballerinapaket kostar också 4kr. Haha nice.

Nu ska jag plugga lite sen tagga att det är fredag imorgon,äntligen!
Får se ifall jag åker till fg eller något imorgon. Men hör iallafall av mig så fort jag får tillgång till dator.
Puss och godnatt!

Från idrotten idag, jag och Becci va inte med för vi mådde inge bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback