E -21.49

Hejsan hoppsan!
Har precis tagit en lång,skön,varm dusch.
Och nu sitter jag och lyssnar på musik och har precis plockat i ordning alla små saker på mitt rum. Gjorde om ganska så mycket faktiskt och jag är rätt nöjd. Så ni får det se ut såhär ett tag framöver.

Det har varit en väldigt mysig söndag idag och har hunnit med mycket. Va upp till stallet ett tag,hjälpte till hemma,städat rummet och myst. Blev räkmacka till kvällsmat, mums!

Imorgon slutar jag 15.15 och då åker jag och Mickan till Anna och hälsar på och fikar. Saga kommer nog också tror jag :) Kommer nog bli riktigt mysigt.
Och imorgon blir det dags för 1resekorten igen, har lånat beccis när hon har varit utomlands. Och nu är hon äntligen hemma ♥ Men har iallafall 2en rese kort.
Nej nu ska jag kolla bloggar, hör nog av mig innan jag kryper ner i sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback