E -22.02


Jag och Mickan åkte ju till stan efter skolan och vi va nog där i en timme. Sen tog vi bussen hem och när jag kom hem åt jag,gick ut med hunden i kylan och höll på att frysa ihjäl... nejdå men fyfan vad kallt det är ute nu! Nästan 4-5 minusgrader ute.
Sen la jag mig i soffan och kollade på lite tv och värmde mig under filten.
Runt halv 9 släpade jag mig in i duschen och stog där ett bra tag.. va och är både trött och frusen.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar lite. Ska nog göra en till kopp te och värma vetekudden tills jag ska sova, vilket är snart. Är så himla trött...
Skulle kunna sova i flera månader känns det som.

Imorgon är det en ganska lugn dag.
Vi har Engelska,Spanska,Matte,Lunch och Hemkunskap i 2timmar + några raster där i mellan.
Efter skolan åker jag och Mickan direkt till gboskolan och kollar på 9ornas låtprojekt.
Men hör av mig så snabbt jag får tillgång itll dator imorgon.
Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback