E -22.20

Förlåt att jag inte har hört av mig något idag.
Men på kören i skolan idag fick jag spränghuvudvärk och mådde illa och mådde lika på musiken och idrotten. Så va inte med på något av det.

När jag kom hem åt jag lite och sen följde jag med pappa in till stan och köpte ny bil. Fett frän haha för man kan bestämma vad man ska ha för ''musik'' alltså bas,vanligt osv haha!
Åkte iallfall hem efter en timme och började med maten sen åkte vi till stan igen och hämtade mamma vid tåget och runt 9 (när vi kom hem) så åt vi. Pommes och kött, mumma!
Sen tog jag en dusch så sitter nyduschad här nu och fryser som tusan. Ska strax lägga mig.
Så blir ingen mer uppdatering idag. Imorgon slutar jag 11.20 ,får se om jag äter något eller hur jag gör. Och kanske stannar kvar i bjurs. Vi får helt enkelt se hur jag mår.
Men nu ska jag borsta tänderna sen sova, godnatt!
Från i söndags:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback