E -22.37

Sitter här nydsuchad och fräsch. Duschade jätte länge i kokhettvatten, nästan så det brände sönder mig haha.. men det va så jävla skönt för jag frös så mycket.
Nu sitter jag och dricker lite te och ska plugga lite inför provet imorgon, vilket jag inte är så pepp för... usch kommer inte klara det efter att bara läst igenom det någongång nu på kvällen, men har ju inte haft tid innan så får väl skylla mig själv antar jag.

Det va iallafall super mysigt hos Anna. Först kom jag och Mickan runt halv 4, och medans vi väntade på Saga och Panna så bakade vi en kladdkaka. Och när dom kom bjöd Anna oss på pizza så vi tjockade i oss pizza och direkt efter blev det kladdkaka och marsipantårta. Så jääääkla gott men man blev så jäkla mätt haha, måste verkligen ut och bränna bort det där någondag.
Vi kollade på film, myste med Annas supersöta bebis osv.
Åkte hem runt halv 8 och när jag kom hem blev det tv sen duscha då.
Nu ska jag slänga mig i sängen snart och plugga och inte försöka somna även fast jag är sjukt trött.

Men hör av mig imorgon någongång.. följer iallafall med Mickan in till stan en snabbis när hon ska shoppa lite småsaker osv.
Godnatt! ♥

Tre söta bilder från idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback