E -22.41

Precis pratat klart med 2st sjukt roliga killar på skype. Och nu ska jag dra ner och borsta tänderna sen platta mitt hår om jag orkar. Sen krypa ner i min underbara säng och kanske smsa lite innan jag somnar, om jag inte gör det direkt jag lagt mig.

Imorgon som Mickan skrev blir det nog att vara med hon och Johan. Får se vart,hur länge osvosvosv... men jag skriver väl när jag är hemma, vilket lär väl bli imorgonkväll!
Äntligen är det helg imorgon, helvete va skönt! Ska sova ut i helgen för har varit så trött denhär veckan så jag varit tårögd nästan och det är väl inte så bra.

Men nu ska jag fixa klart allt innan jag kryper ner.
Godnatt...
jo föresten min datastol är typ typ helt trasig haha. För er som ville veta liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback