E -22.50

Har inte hunnit med att göra om här på bloggen idag, och imorgon hinner jag nog inte heller för går i skolan till 15.15 sen har jag konfirmation 15.30-17.30. Kommer nog hem runt 6 eller något. Och då ska jag nog äta,duscha,se på tv med mamma om hon är hemma. 
Men hör av mig så fort jag orkar imorgon för det är så mycket på dagarna och direkt när man kommer hem på kvällarna så blir man dunder trött och somnar nästan direkt efter man ha satt sig i soffan. Sen blir man ju speciellt trött när man är sjuk också.

Nu ska jag iallafall gå ner och borsta tänderna, struntar att platta håret idag med.. kanske gör flätor istället. Haha är så förbaskat trött. Godnatt.

Lite piggare idag tror jag? Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback