E -23.02

Som ni kanske ser (klicka annars på F5) så har jag gjort om designen lite. Blev inte jätte nöjd men både jag och Mickan va så trött på den gamla så bytte för tillfället.
Får ta och fixa lite nya kort på oss så vi kan göra om och göra det bättre sen.

Har nyss kollat på idol, Molly åkte ur. Alla va jätte duktiga idag! Satt och grät lite i soffan, men va inte ensam om det efter alla facebook uppdateringar.
Nu ska jag nog kolla på film och mysa lite! Sen runt halv12 så blir det nog skype ett par timmar. Skönt att man får sovmorgon imorgon iallafall!
Kanske ska våga mitt hår lite? Det va ju ett tag sen faktiskt.. hmm.. vi får se!
Hör av mig sen, innan jag lägger mig.
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback