M-00.02

wow, blir lika glad som emma över att våran statestik har höjts! Hur kul som helst, det är nu man blir som mest bloggsugen.
Tänkte bara kika in här för lite ändringar som emma hade gjort och skriva mitt sista inlägg för idag. Blev själv en stund på kvällen så då lagade jag lite mat sen gjorde jag lite chokladbollssmet, hehe. Orkade inte äta upp det för jag var så mätt. Hahah tjockis jag är..
Under tiden jag käkade tittade jag på en grymt rolig film som gick på tv:n. Betygsätting kommer snart.
den slutade för 20 min sen så nu har jag kollat lite bloggar och kikat fb. Blir nog att krypa ner i sängen snart för blir tidig morgon imon eftersom det är konfa och vi ska vara där kvart i elva tror jag?
Jaja blir nog att sitta uppe ett tag till men säger godnatt redan nu, puss hör nog av mig imon kväll för efter konfan drar jag in till stan med min familj på julskyltning och sen till mormor & morfar


osminkad och trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback