M-19.21

Hejsan!
Anledningen till att jag inte hörde av mig igår var att på kvällen fick vi besök och sen tvingades jag sitta och titta på film med en asdryg liten unge, höll på att somna haha. Och dom drog inte hem förns typ halv 2 så då slocknade jag helt utslagen i min sköna säng!
Vaknade imorse kvart i elva av att telefonen ringde.. mysig uppväckning. Så sprang upp i hopp om att hinna svara när jag äntligen förstod att det bara var jag hemma. Hann precis fram till telefonen då det sluta ringa, ingen glad tjej där inte. Så jag satte på tvn tills mamma och pappa kom hem igen, sen åt vi och då kom även min syster hit. Så har mest umgåtts med henne hela dagen.

Som jag sa förut för ett tag sedan så har jag ju funderat på att flytta upp, och ja nu har jag äntligen bestämt mig. Jag flyttar upp (:
Men först ska jag och syster måla/tapetsera om så det blir väl inte på ett tag. Kommer nog bli toppen!
Kommer snart bilder på hur rummet ser ut nu och hur det rummpet jag ska flytta till är, så håll utkik.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback