M-20.13


ja, det är vad jag håller på med just nu.. Nu är det bara dammsugningen kvar men den har mamma nu så får vänta på den en stund. Kan säga att de verkligen behövde städas i mitt rum, hehe.
I alla fall så slutade vi 3 idag så då åkte jag hem, packade massa kartonger och ställde undan dom. Sen kom pappa hem och då satt vi framför datan och kollade lite på nya mobiler, både han och jag behöver en ny.
Min pärla gick nämnligen sönder idag på första timmen och så var hela min dag förstöd. förlåt och tack alla ni som orkade stå ut med mig idag
Ja sen så satte jag på lite musik och började städa, sen åt jag och ja nu sitter jag här som ett plåster på dataskärmen dreglades över en samsung galaxy ace ♥ Efter jul ska du banne mig bli min!
Kan ta och säga att mitt humör i alla fall har blivit lite bättre förutom att jag inte får igång min telefon. Tack vare disney, älskar disney låtarna!
Här får ni några av mina favoriter, puss på er

Per Myrberg – Havet Är Djupt

Björn Skifs – Är På Väg

Jan Rippe – Hakuna Matata

Meta Roos – En Värld Full Av Liv




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback