M-20.39

Hejsan alla friska som sjuka.. själv är man grymt förkyld, snorig och täppt i näsan som en jag vet inte vad. Men har faktiskt orkat med hela veckan i skolan hittils. Min förkyling började redan i torsdags när vi åkte till rog, och dagen efter var vi ju ute och gick. Så på lördagen blev jag liggandes med ganska hög feber och var även väldigt hänging på söndagen också så därför orkade jag inte änns sätta igång datorn över huvudtaget i helgen. Jaja nu vet ni det också..
Tillbaka till verkligheten. Idag efter skolan drog jag och emma till konfan, kom väl hem runt 6? efter att vi hade vart på tempo (: Sen när jag kom hem åt jag och nu sitter jag här och läser på lite so som vi har redovisning på imorgon.. urk
Satt för ett tag sen och pratade med en person men nu gör jag inte så mycket, lyssnar på lite musik. Ska nog fortsätta träna lite so sen duscha tror jag. Blir en tidig kväll känns det som, är jättetrött..
Kom förresten precis på att det är fredag imon, fyfan va skönt säger jag bara! Längtar'
Ha det bra, puss


bjuder på en trött tjej..


Kommentarer
Postat av: sagaa

NEJ FYFAN VA SÖT <3

2011-11-26 @ 23:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback