M-21.10

hej igen!
sitter här ny duschad, med nyrakade ben iklädd t-shirt och shorts.
Åt precis en banan, nyttiga jag. Ska precis som emma försöka sluta med allt snask och börja röra på mig mer.
Nu ska jag gå ut och sätta mig vid mamma eftersom pappa åter idag jobbar över.. Så blir en mysig stund tillsammans med mammsen, haha . Sen kryper jag ner i sängen och slumrar en stund innan ännu en dag i skolan väntar, tröstar mig med att det är halv studiedag på onsdag så att vi slutar 12.00.
Har inga direkta planer på vad som händer imon förutom att det imon kväll blir filmmys med hela familjen, Lejonkungen ♥ Så vi får se vad jag hittar på innan det. Hör av mig imorgon i alla fall puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback