M-21.44

hej på er!
ja, emma har ju redan dagen typ.. men när jag kom hem gick jag och mamma upp och gjorde klart en tröja jag börja på i sexan, hehe.
Sen åt vi och sen har jag duschat och tagit det allmänt lugnt! Ska alldeles strax gå ut och prata med mamma lite. Hon sitter där ute i köket helt själv eftersom min kära far är och jobba över och han har inte kommit hem än, suck.
Längtar så sjukt tills imon, då hela underbara klass 8a åker på en "hemlig resa" som föräldarna har fixat (: Kommer nog bli grymt förutom att de inte finns någon riktig toalett och troligtvis ingen el heller, fyyy! Sen på fredag ska vi se vad vi ska göra, de ända vi vet är att vi ska vara ute i skogen... Får se om jag överlever kylan eller inte.
Bilderna från låtprojektet får ni någon annan dag för hittar inte sladden till mobilen. Dålig uppdatering som vanligt imon kväll och på fredag. Nu ska jag gå ut till mamma♥ puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback