E -18.25

Hej förlåt att det inte blev något mer bloggande igår men orkade inte när vi kom hem.
Åkte ner till gbo runt 6 och sålde kakorna sen drog jag hem till Mickan och pratade lite, så himla skönt att hon är hemma. Solbränd va hon i facet också.

Tog bussen vid 7 och va i bjurs med Manlika,Erik,Julia,Mattias,Hanna,Johan,Robin,Victor,Bredin,Klara osv. kommer inte ihåg alla haha.
Men vi va vid korset ett tag sen vandrade vi bort till skolan och sen åkte vi moppe bort till Lichen haha jag åkte flakmoppe med Victor och Mattias.
Vi va väl där borta till 11 kanske sen drog alla till olika ställen och vi cyklade eller jag skjutsade Erik och Manlika bort till Tempo och pratade. Sen åkte fler iväg och jag,Manlika och Erik fortsatte bort till korset och då kom Emil,Victor och Robin igen.
Va väl där och pratade lite sen åkte jag och Manlika hem halv 12. Kom en bil till korset med några som bråkade i och hade typ vapen,uppdragen huvtröja fett läskigt det va haha.

Iallafall när jag och Manlika kom hem åt vi lite sen satt vi vid datorn,tog kort och sen la vi oss 4. Somnade halv 5 eller något sen gick vi upp 13.30 idag.
Åt lite mat sen åkte vi till bjurs igen och kom nyss hem därifrån. Kung helg alltså!

Nu ska jag städa ihop allt på mitt rum, ladda in bilder på fb,duscha,göra ansiktsmask & hårinpackning osv. Så jag skriver lite senare.
PUSS

lav ya




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback