E -12.30

nu vet jag varför vinden susar ute, det är du.
du vill visa att du fått det bra där uppe i det blå.
du var en underbar människa när du levde här nere på jorden.
men du lämnade oss 02.00 inatt!
jag kommer aldrig träffa dig nå mer, & när man tänker på det så är det sjukt jobbigt!
du var alltid glad, du bjöd hem mig,bjöd på fika & målade av mig för du tycker att jag va en tjej med perfekta måttet & allt.
dina tavlor du målade va fantastiska!
vi har tre av dina tavlor på väggen här hemma...& varje gång jag går förbi dom kommer jag tänka på dig!

när jag fick veta vad som hade hänt inatt så visste jag inte vart jag skulle ta vägen.
jag brast ut totalt & kramade om mamma hårt,
riktigt hårt.
jag kan fortfarande inte fatta att du är borta!
det går bara inte.
du va den jag gick till när jag var liten.. du tog hand om mig & vi hade det roligt tillsammans även fast du va så mycke äldre.
du,jag & hundarna vi gick i skogen, vi va i din trägård, vi åt riskakor & lekte kurragömma :')
fyfan, jag saknar det.. och det kommer aldrig hända igen.
jag ångrar att jag inte var & träffade dig oftare nu i slutet!
jag visste ju faktiskt att du skulle lämna oss.
vi fick ju reda på det förra året..
först var det 3månader, men det hände inget för du tog medicin mot det.
sen skulle det bli i sommras,  & det hände fortfarande inget.
du ville vara med förra julen & det fick du.
du ville se din vackra trägård växa upp igen & det fick du.
sen ville du gå bort.
du gick bort med din trägård som vissnade nu till hösten.
du lämnade oss.
jag kommer alltid älska dig!
du var som en i släkten..
jag hoppas du har det bra där uppe.
jag kommer aldrig lämna dig.
det kommer nog ta lång tid för mig att förstå att du är borta, väldigt lång tid.
men jag måste försöka acceptera dethär!
du fick ju trots allt det du ville innan det hände..
R.I.P du kommer alltid finnas i mitt hjärta!

det var som jag har känt på mig det här länge, jag har varit så deppig.
jag har gråtit nästan varje dag..
inatt grät jag innan jag somnade & ungefär en timme efter gick du bort.
jag vet att du säkert inte ser det här jag skrivit.. men jag fick lov att skriva av mig lite för jag vet fan inte vad jag ska göra..
jag gråter bara!


Skrev texten för exakt ett år sedan.
Det är fortfarande tomt utan dig! Jag saknar dig så jäkla mycket.. du va en jag alltid kunde gå till om jag va ledsen eller behövde någon att prata och ha kul med.
Vi hade kul även fast det va sån åldersskillnad mellan oss.
Kan knappt fatta att du är borta, att det är ett år sedan. För det känns som att du finns här nära mig och ser till mig då och då.
Får upp massa bilder på dig i huvudet nu.. alla glada minnen.
Kommer aldrig att glömma dig ♥ Jag älskar dig.





Kommentarer
Postat av: Linda

emmabebi , du vet vart du har mej . <3

2011-10-18 @ 18:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback