E -17.05


Gick upp 10 imorse och va super trött. För jag vaknade 06.55 imorse och trodde att jag hade försovit mig till skolan haha och va ju uppe ganska länge inatt.
Iallafall... jag åt frukost,drog på mig lite kläder,sminkade mig osv. sen åkte jag ner till krykan och kollade på en musikal sen åkte jag hem och fikade lite.
Sen har jag legat i soffan och kollat på serier. Och nyss åt jag lite tacopaj och kollade på pan am som jag fortfarande gör.

Oj det här inlägget blev väldigt rörigt.. jag skriver senare för nu ska jag kolla klart på serien sen ut och gå lite kanske.. bara för att ha något att göra.
Föresten det är kolsvart ute nu?! Och det har det varit i ca en timme shit alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback