E -18.05

Hejsan!
Sitter här med ett glas cola och myser med lite bakrundsmusik och ska nog strax hoppa in i duschen och värma upp mig lite sen inta soffan med lite choklad eller någon frukt och plugga lite inför proven.

Efter skolan åkte jag hem och bytte om sen tvättade jag och min moster en av våra hästar och sen gick vi ut och gick en liten stund.
Och kom hem nyss. Dagen idag var faktiskt inte så bra.. ville bara gråta ut och va allmänt hängig tror jag börjar få ögoninflamation för imorse va mitt ena öga ihop klistrat och det kliade.
Iallafall så ska jag ta hand om mig själv lite nu och göra massa tjej saker tror jag. Sen mys i soffan... men måste skärpa till mig med alla godsaker nu. Från och med nästa vecka tror jag ska börja med min lilla ''diet'' som jag körde med förut! Och den mår man faktiskt bra av :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback