E -18.16

Kände att jag måste uppdatera lite grann... Igår när jag vaknade mådde jag skit och började spy så runt halv 12 åkte jag in till akuten för att kolla varför jag spydde. Dom körde runt mig i dendär sjukhussängen och tog flera olika prover osv. Men dom hittade ingenting och trodde att jag spydde för jag hade så fruktansvärt ont i huvudet så jag åkte hem igen efter 4timmar. La mig i soffan och sov. Vaknade 6imorse och gick ner till soffan och sov lite till.. Sen har jag legat här hela dagen. Har inte ätit något annat än en halv macka igår för mår mest illa när jag äter och dricker, fast är jätte hungrig. Är iallafall bättre idag. Men nu ska jag vila lite till men nu vet ni varför det kanske blir lite dålig bloggning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback