E -18.44

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och mumsar på lite av världens godaste kladdkaka tänker inte berätta receptet haha.. och dricker cola :)

Idag har jag lagat mat också, det blev kycklinggratäng (Mickans recept) och den är hur jäkla god som helst, fast hon's är godare! Och ris.
 Efter maten så gick jag till hästarna och när jag kom hem så bakade vi lite bröd och sen åt vi kladdkaka som jag fortfarande gör, eller den är typ slut nu.
Får se vad som händer senare ikväll.. har lust att ut och göra något men det är så förbaskat kallt ute! Men skulle varit kul ändå, va ju ett tag sen.
Men jag uppdaterar om det händer något kul!
Ska iallafall ta och ladda in bilderna jag tog idag i datorn sen ladda upp på min blogg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback