E -19.16

Har precis duschat och nu poppas musik i hörtalarna. Samma tråkiga information som alla andra dagar, skriv gärna om ni kommer på något roligt ni vill läsa om!

Skolan idag va väl sådär, bättre än igår iallafall.
Imorgon har vi ganska så chill iallafalll så de blir nog bra! Skulle haft hemkunskapsprov imorgon men det har blivit inställt som tur är.
Och blev ingen musikredovisning för min grupp idag heller så nu kan jag försöka plugga in texten i huvudet tills nästa vecka :)
Och efter skolan åkte jag hem och kollade fb,åt och gick till hästarna sen hem och äta bullar eftersom det är ju kanelbullensdag idag ;)

Och imorgon ska jag försöka ut och fota lite till min egna blogg som inte har varit uppdaterad på ett bra tag och lite andra bilder också kanske. Eftersom jag har verkligen bildbrist!
Hörs lite senare.

från förra året.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback