E -19.23


Sitter här helt nyduchad och fräsch.
Och ska snart gå ner och kolla på lite tv och mysa!

Skolan idag va väl okej. sen när vi hade slutat så stog jag och kramade becci hur länge som helst och ville inte släppa taget om henne, skit ungen åker ju utomlands imorgon i t r e veckor?! åh...
Sen tog jag och Mickan bussen till stan och shoppade lite till Anna, en vi känt länge nu och som jobbat på fg men hon har fått barn så vi köpte en body och 2nappar till hennes lilla bebis :)
Åkte hem runt stan med 16.02 bussen och då lämnade vi ''paketen'' i Annas brevlåda och smsade att hon hade fått post och hon blev jätte glad som tur va :)
Sen gick jag och Mickan hem till henne, snacka om att vi höll på att frysa ihjäl alltså usch.... hatar att det är så kallt ute. Och sen drog jag hem 20 i 6.

På hemkunskapen igår.
- Min och Mickans tallrik med bakadpotatis,vitlökssmör,sås(?) och te.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback