E -19.44

Sitter här ganska så nyduschad och poppar lite musik. Är helt slut idag och det är bara måndag.. vill ha helg,lov eller vad som helst. Orkar inte skolan just nu. Har två prov denhär veckan + musikredovisning imorgon som aldrig blev av förra veckan.
Och somnade direkt jag kom hem idag och vaknade runt 7 och då duschade jag. Och jag kan då säga att idag var det den segaste skoldag jag varit med om,fyfan. Har bara varit depp och glad i bland, sjuk,snorig,hostig och i ena sekunden har jag frusit och nästa typ svettats ihjäl.

Och imorgon slutar jag 15.15 och får se om jag följer med en, hem eller om jag åker hem och vilar upp mig för måste bli frisk. Hatar att vara sjuk.
Men nu ska jag läsa bloggar så jag skriver sen :) PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback