E -20.11

Ingen bloggning idag..

Igår hade vi det faktiskt riktigt mysigt. Åt tacos,gjorde sammarbetsövningar,pratade,skrämde upp varandra,såg på film osvosv. Vi va nog vakna till 00.30 eller alla la sig då. Jag vaknade runt 5imorse för hade så ont i halsen,huvet o jaa... så låg halvvaken tills 8 och då gick vi och åt frukost. Sen plastade jag och Mickan in tipspromenad och satt upp.
Och klockan 11 hade vi gudstjänst och när den va slut så väntade vi tills alla hade gått tipspromenaden sen åt vi en korv och rättade lite från tipspromenaden sen åkte vi hem. Och kom hem 13.20 eller något och då gjode jag lite te och la mig i soffan och har legat där i stortsätt hela dagen. Skönt har det varit.
Och har nyss duschat så ska snart ner och kolla på tv.
Skriver lite senare :)
Sitter och äter hallon,nektarin,päron och kladdkaka :)
mums, från i sommras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback