E -21.06

Hemskt ledsen för att det inte har blivit någon bloggning idag!
Men jag vaknade iallafall klockan 12. Gick ner och åt frukost och la mig i soffan, låg där hela dagen.. sen smsade Mickan och frågade mig ifall jag ville åka buss med henne in till stan för vi hade gudstjänst i kristine kyrka klockan 18.00. Och hon smsade mig 15.32 och bussen skulle gå 15.43 så sprang och borstade tänderna,drog på mig kläder,sminkade mig sen åkte vi ner till gbo. Och hann med bussen precis innan den åkte ur gbo. Och när vi kom till stan träffade vi Saga, Linnea och en till tjej.
Sen gick dom andra två så jag,Mickan & Saga gick runt på stan och frös som f*n. Sen gick vi upp till krykan och satt där inne till 7 ungefär.

När jag kom hem åt jag en macka sen tog jag en låååång dusch så är ganska nyduschad. Och det var så himla skönt, stog där i stekhett vatten jätte länge!
Men nu tänkte jag städa mitt rum... bädda rent,slänga alla kläder som ligger på golvet i tvätten och dammsuga osv. va ganska längesen jag städade mitt rum nu.
BRB.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback