E -22.13

Hejsan, åkte hem direkt efter skolan och åt för va jätte hungrig,fixade en sak till en person.. sen åkte jag med och handlade. Och när jag kom hem igen så bytte jag om och gick upp till stallet och fixade lite.
Skolan idag va huuuur seg som helst! På svenska lektionen så la sig vissa ner på bänkarna och några somnade till och med och ja.... jag va en av dom haha.

Just nu sitter jag och smuttar på mitt te och ska alldeles strax börja kolla igenom papperna tills imorgon eftersom vi har hk prov.
Men blir nog sängen direkt efter jag kollat några bloggar, ja så får de bli. Tar med min godispåse till sängen då också för då går de nog lite bättre ;)
Godnatt ♥

Säger bara en sak... TA MIG TILLBAKA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback