E -22.32

Följde med Mickan direkt efter skolan. Och när vi kom hem till henne så åt vi lite yoghurt haha... sen gick vi in på hennes rum och låg och pratade och kollade i skolkatalogen.
Va där till 20 i 7 och sen åkte jag med mamma och handlade. Och när jag kom hem la jag mig i soffan och kollade på tv sen duschade jag.
Och när jag hade duschat satte jag mig här och kollade fb, sen har mitt internet krånglat jätte mycket så har inte kunnat skrivit tidigare.

Ska väl läsa lite bloggar,lyssna på musik,chatta,kolla fb sen gå och lägga mig och läsa lite av texten tills imorgon på musikredovisningen.
Men jag skriver nog innan jag lägger mig :)

Mickan's speciella .......ja :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback