E -22.46

Hej! Förlåt att jag inte skrivit tidigare.
Vi slutade runt 2 idag men satt kvar i skolan själv i 1½ timme för min ''taxi/skolbuss'' kom inte förns halv 4 eller något och det va ju inte direkt så underhållande.
Men när jag kom hem gjorde vi tacos här hemma sen kollade jag på tv och efter ett tag kom kusinerna och hälsade på och vi gick till hästarna.
Och sen tittade jag och mamma på tv igen och 8tiden duschade jag sen åkte vi iväg en sväng och kom hem alldeles nyss.
Och ska väl ta och dricka upp mitt te och kolla några bloggar sen lägga mig i sängen och försöka kolla igenom mitt häfte om provet tills imorgon, men slutar väl med att jag somnar innan jag lagt mig haha... är så jäkla trött så det finns inte! Tur det är fredag imorgon.

Imorgon åker jag föresten med Mickan hem efter skolan och chillar sen på kvällen sticker vi ner på fg och träffar Robin och Kalle för vi har lovat att komma någon dag denhär veckan ;)
Men vi hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback