E -23.16

Tänkte bara skriva klart dethär inlägget sen lägga mig.
Är illamående och hur trött som helst och har så jäkla ont i huvudet och halsen.. och troligen har jag ögoninflamation eller håller på att få så ska nog skippa sminket imorgon.
Matteprovet kommer gå åt h-vete imorgon men jag kan inte koncentrera mig när jag mår såhär så det får faktiskt bli som det blir.

Får se om jag orkar blogga imorgon när jag kommer hem eller så, vi får se.
Och jag hoppas på att vi inte har konfa imorgon för då kommer jag inte orka alltså, men tror vi har det nästa vecka , så får hoppas på de!
Men nu ska jag sova, natti ♥



Kommentarer
Postat av: Linda

så jävla fin

2011-10-06 @ 15:38:09
Postat av: saga

EEEEEEEEEMMMA, fan va man blir avis på din röv asso :O

2011-10-09 @ 21:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback