E -23.25


Följde somsagt med Mickan idag och vi låg och pratade om lite saker osv... sen runt 6tiden gick vi ner till fg och bakade kladdkaka,kollade på idol och pratade lite med Anna som var där och hälsade på. Hon har fått barn så hon är ledig nu. Gud va kul det va att hon va där :)
Sen gick jag och Mickan hem till henne kvart över 9 och kvart i 10 kom mamma och pappa och hämtade mig. Och när jag kom hem åt jag lite och kollade klart på diol. Och drog på mig pyjamasbyxorna, vem orkar ha jeans på sig när man ska ta det lugnt? ;)

Satan i gatan (haha) vad skönt med helg! Är super trött efter denhär veckan, som igentilgen gått ganska fort. Men det har varit så jäklans kallt också. Skulle inte förvåna mig om snön kommer snart!!
Men ska kolla lite saker nu så skriver innan jag ska sova.

...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback