E -23.44

Hejhej!
Sitter på mitt rum och dricker te och mumsar på lite godis idag som jag köpte på marknaden. Engelsk kola i massa olika smaker!

Åkte ju somsagt till Rättvik med Becci och Jeanette. Jag och Jeanette åkte en karusell och jag höll på att skratta ihjäl b o k s t a v l i g e n haha! Jag grät till och med haha!
Vi gick iallafall runt och kollade sen gick vi och åt pizza, snacka om stor.. sen gick vi och tittade lite till men höll på att frysa ihjäl, fan va kallt det va.
Gick ner till långbryggan sen upp till bussen. Och när jag och Mickan kom hem till henne igen runt halv 8 eller något så åt vi lite av våra kolor och kollade på filmen TRUST. åh bra film bra film.
Och sen kom mamma och hämtade mig halv 10 och när jag kom hem gick jag ut och kollade på alla stjärnfall och såg faktiskt 10st :)
Men nu ska jag kika vidare, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback