M-19.35


det var ett tag bra tag sen! Men känner att jag verkligen behövde den här bloggpausen.
Hade tänkt att slänga in ett inlägg igår när jag städade mitt rum men såklart sluta datamusen och tangentbordet att fungera, suck. Bror fick i alla fall igång det tillslut.
Så igår direkt efter skolan åkte jag hem och städade, pysslade lite & bäddade rent i sängen. Så inatt har jag sovit som en prinsessa haha..
Efter vi hade ätit så åkte jag och mamma till mormor & morfar en sväng medans pappa var på hockey, mysigt!
Idag efter skolan så åkte jag också hem, sen följde jag med mamma och sabbe in till stan på någon jobbmässa på lugnet. Sen nu på kvällen har jag mest tagit det lugnt och lär väl börja plugga inför No-provet vi troligtvis har imorgon.. urk !
Så hör av mig imorgon eller senare, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback