M-19.45


Idag vaknade jag halv 10, gick upp och glodde på tv sen gjorde lite läxor och åt mat. Efter de var de ännu mer läxor som stod på listan och även större delen av dagen har spenderats till de & även att packa! Åker nämnligen utomlands imon som ni kanske redan visste.
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE va kul de ska bli! Är så sjukt jävla taggad.
Så när jag kommer tillbaka sen så hoppas jag att min blogglust kommer tillbaka igen, den har ju verkligen inte vart på topp på senaste tid.. Och så ska jag försöka fixa in alla bilder på datan så ni får se (:
Nu ska jag ta det lite lugnt och sen bara njut av en sista natt i min säng, men hör säkert av mig innan jag kryper ner. Ha en skön lördagkväll, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback