M-22.24

hej igen!
blev att vi satt vid datorn och flamsade till kvart i sju innan vi gick och åt mat. Sen gick/sprang vi ner till fg eftersom emma skrämde upp mig.
Såklart så jobbade inte Kalle och Robin ikväll så det var bara Stina och någon annan kille där :( Kom väl hem runt 10 över nio sen åkte emma hem och jag gick in och tittade på idol. Har typ nyss tittat på idol live på datan så nu kan jag både sitta på datan och titta på idol, hehe. Är nyheterna nu och de börjar igen 22.25, sen intar jag nog sängen för är så sjukt trött!
Får se om jag och Emma åker till Rättvik imon en sväng eller hur det blir, ska försöka slänga in ett inlägg innan jag går och lägger mig, puss ♥

pigg som en mört var det ja..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback