E -00.18


Eller kom faktiskt hem 05.15 igår morse. Och då la jag mig direkt och sov till halv 1 sen har jag inte orkat blogga något tidigare.

Veckan har varit helt underbar iallafall! Har haft så sjukt roligt och solat,badat,snorklat bland massa fina fiskar,ätit på resturanger,nattklubbar/diskon,myst. Och jag vill tillbaka NU! Det var så jobbigt att lämna Grekland för vi hade världens bästa hotel,nära till allt och hade svårt att lämna en där, som jag säkert aldrig mer kommer få träffa.. usch! Men troligen åker vi tillbaka dit någongång :)
Fick också jobb på en av resturangerna där, han ville att jag skulle komma dit och jobba nästa år men måste nog gå klart skolan först så vi får se hur det blir :) Skulle iallafall vara kul!

Och det är ganska skönt att komma hem till sin egna säng,dusch,träffa djuren och få spola ner toalettpapperet i toan haha. Men nu är det svinkallt ute ,brr.
Nej nu ska jag sova och försöka ta en lång sovmorgon för är ledig imorgon.. fick reda på de av en killkompis nu på kvällen som tur va :)
Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback